NEMOKAMAS PRISTATYMAS VIRŠ 29 €

Dažniausiai užduodami klausimai

Apsipirkimas 

Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?

Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas arba jungtis per „Facebook" ar „Google“ paskyrą. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu pagalba@norio.lt 

Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?

Taip. Krepšelyje prieš produkto pavadinimą spauskite mygtuką „Ištrinti“.

Ar galiu apsipirkti be paskyros?

Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias, arba jungtis per „Facebook“ ar „Google“ paskyras.

Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?

Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 66 029 arba el. paštu pagalba@norio.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

Kada prekė .. bus prekyboje?

Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamų prekinių ženklų produkciją, rašykite mums el. paštu pagalba@norio.lt 

Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?

Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 700 66 029. Prieš skambinant išsiaiškinkite prekių, kurias ketinate užsisakyti, kodus. Mes, sukursime už Jus užsakymą norio.lt. 

Ar galite prekes pristatyti kitu adresu?

Taip, prekes galime pristatyti kitu adresu. Užsakymo metu pasirinkę „Prekių pristatymas į namus arba biurą“ spauskite „Pridėti adresą“.

Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?

Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 66 029 arba el. paštu pagalba@norio.lt 

Ar galiu įsigyti prekes lizingu?

Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje įsigyti prekių lizingu galimybės nėra.

Užsakymas

Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?

Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymų istorija“.

Kaip aš galiu sekti užsakymą?

Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos nr. bei nuorodą, kurią atvėrę galėsite jį sekti . Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymų istorija“, „Užsakymo informacija“.

Kodėl mano užsakymas atšauktas?

Atmetimo priežastys gali būti kelios:

o negavome apmokėjimo už prekes;

o užsakymas atmestas Jūsų prašymu;

o nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.

Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?

Prašome susisiekite su mumis el. paštu pagalba@norio.lt

Gavau ne tas prekes, ką daryti?

Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 66 029 arba el. paštu pagalba@norio.lt. 

Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?

Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 66 029 arba el. paštu pagalba@norio.lt. 

Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?

Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu pagalba@norio.lt, prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymams, kurių vertė yra € 29 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 29, pristatymo kaina yra € 2.89. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir kainas rasite čia.

Per kiek laiko pristatomas siuntinys?

Suformavus užsakymą iki 16 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi kitą darbo dieną, bet išskirtiniais atvejais pristatymo terminas yra 2 – 3 darbo dienos. „Omniva“ prekes pristato ir šeštadieniais į didžiuosius Lietuvos miestus. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir laiką rasite čia.

Kaip pristatomi siuntiniai?

Siuntiniai pristatomi per kurjerį į nurodytą adresą, į terminalus bei „Pickup" taškus. Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir laiką rasite čia.

Ar pristatote prekes į kitas šalis?

Esant poreikiui, prekes pristatome beveik visur. Jeigu el. parduotuvėje žingsnyje „Pristatymas" nerandate savo šalies, rašykite mums el. paštu pagalba@norio.lt 

Kodėl dar negavau savo siuntinio?

Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 700 66 029 arba el. paštu pagalba@norio.lt 

Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?

Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

Kiek laiko mano siunta bus laikoma paštomate?

Omniva ir DPD paštomatuose jūsų siunta bus laikomos septynias kalendorines dienas. Neatsiėmus prekių per prieš tai nurodytą terminą, jos yra grąžinamos Pardavėjui.

Ar galiu atsiimti prekes pats?

Šiuo metu prekes galima atsiimti tik siuntų taške arba terminale.

Vartotojo paskyra

Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?

Puslapio viršuje, kairiajame kampe pelyte užeikite ant „Mano Paskyra“ ir paspauskite „Registruotis“. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.

Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?

Puslapio viršuje, kairiajame kampe, pelyte užėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

!Dėmesio, jeigu jungėtės per "Facebook" paskyrą, tuomet slaptažodžio priminimas negalimas.

Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?

Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Mano paskyra“, ir toliau „Redaguoti".

Apmokėjimas

Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?

Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, kreditine kortele, VISA, Mastercard, Paypal, taip pat atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele kurjeriui arba „Omniva“ terminaluose gavus prekes. Daugiau informacijos apie apmokėjimo būdus rasite čia.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip. Fiziniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos el. paštu pristačius prekes. Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“, kurį rasite prie „Pristatymo būdai“.

Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?

Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste arba kreditine kortele, rekomenduojame pasirinkti apmokėjimą gavus prekes. Pasirinkę šį būdą atsiskaitysite kurjeriui grynais, arba mokėjimo kortele. Šiuo būdu galėsite atsiskaityti kurjeriui arba mokėjimo kortele "Omniva" terminaluose.

Nuolaidų kodai

Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?

Šiuo metu laukelyje „Pasinaudokite dovanų kortele arba nuolaidos kodu“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Prekių grąžinimas

Kokius produktus aš galiu grąžinti?

Visas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

Kur siųsti grąžinamas prekes?

Prekes prašome atsiųsti per Omnivos terminalą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu pagalba@norio.lt

Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Prašome užpildyti grąžinimo formą . Užpildytą formą įdėkite į siuntą. Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu pagalba@norio.lt 

Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?

Kai nepristatytos prekės bus grąžintos Pardavėjui, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per penkias darbo dienas.

Prekių kokybė ir saugumas

Ar saugu naudoti  maisto papildus iš Norio el. parduotuvės?

Mes prekiaujame papildais, kurie atitinka griežčiausią kokybę, bei saugumą, kurį patvirtina sertifikatai, išduoti VMVT. Juose patvirtinama, kad prekyboje esantys maisto papildai yra notifikuoti ir įtraukti į Lietuvoje leistinų prekiauti maisto papildų sąrašus. Šie papildai yra gaminami GMP sertifikuotose gamyklose Lietuvoje, bei užsienyje, kurios atitinka aukščiausius kokybės standartų reikalavimus. Naudojami ingredientai yra tikrinami, leistini ir dauguma jų yra patvirtinti laboratorijose. 

Kokie sertifikatai yra suteikti „Norio UAB“ maisto papildams?

Norio UAB , maisto produkto tvarkytojas, turi VMVT išduotą maisto tvarkymo subjekto pažymėjimą. Visi esantys papildai yra registruoti VMVT (notifikuoti) ir įtraukti į Lietuvoje leistinų prekiauti maisto papildų sąrašus. 

Ar turite leidimus vykdyti prekyba kosmetika?

Tokio kaip leidimo vykdyti prekyba kosmetika nėra, svarbu, kad produktai produktai būtų notifikuoti Europos sąjungos registre. Visi Norio kosmetikos parduodami produktai yra notifikuoti Europos sąjungos registre. Šis registras patvirtina, kad produkte naudojamos medžiagos yra leistinos naudoti Europos sąjungoje.